Friday, July 31, 2009

Monolog di pagi hari

Kebelakangan ni, kerap sgt aku berjaga malam smp ke awal pagi... Entah kenapa, nak kata aku enjoy saat2 ni tak juga sgt sbb ianya membuat aku melawan keletihan mata.

Tapi entah la... dah lama rasanya tak mcm ni. dulu last suka berjaga malam tatkala diperlukan untuk berjaga...heh heh..

aku harap keadaan ni tak la kerap sgt terjadi sbb bimbang time management dan myself management jadi haru biru kang. aku rasa mungkin ni hanyalah sekadar "culture shocked" yg terjadi pd aku setelah bertambahnya tjwb sejak dua menjak ni yg mana aku harap ianya bersifat sementara atau boleh aku menajdi biasa dgnnya tanpa membeban dan menyeksa diriku sendiri.

Lain la berjaga malam dgn org tersayang kat sebelah kan? kan? kan?

Ingat lagi masa zaman belajar dulu, aku sering berjaga sampai ke subuh sbb BZ sgt dgn rutin masa tu... sampaikan aku rasa masa tu aku ni adalah sumpahan kluang di johor...menjadi kluangman sampai bila2..;)

tapi sejak bekerja, amalan tu dah berkurang smp la skang. tapi napa skang jadi balik? iskkk...mmg sah aku perlukan teman tidur dgn segera...ngeh ngeh...;p

No comments: